top of page

מסוכן, אבל עדיין המקום הכי טוב!

העניינים בישראל די מסוכנים ביומיים האחרונים. למעלה מ- 1,500 רקטות שוגרו על ידי חמאס לערים שלנו, וכתוצאה מכך 4 הרוגים ויותר ממאה פצועים. בנוסף להתקפות של הרקטות, ערביי ישראל הראו את צבעם האמיתי בכך שהם גילו תמיכה וסולידריות מוחלטת עם אחיהם בחמאס. איך הם עשו זאת? פשוט... על ידי תקיפת יהודים ברחוב, רגימה והשמדת מכוניות יהודיות, שריפת בתי כנסת וישיבות והתנהגויות כמו בריונים וכנופיות אלימות. בקיצור, השעות האחרונות - לאמיתו של דבר, השבועות האחרונים - לא היו פשוטות עבור האומה שלנו. ירושלים מותקפת כמו גם ערים שנהגו להתפאר בדו-קיום שלווה כמו לוד, רמלה, יפו ועוד.

אנשים רבים משתמשים בשבועות אלה כדוגמאות מדוע לא לעלות לישראל. "הדברים מסוכנים" הם אומרים... תאפשרו לי להיות כנה לחלוטין; הם בהחלט צודקים. לא עבר הרבה זמן מאז שמחבלים מתאבדים היו בכל מקום, ופשוט היה מפחיד להאזין לחדשות. חוויתי את מלחמת המפרץ, כאשר סדאם חוסיין, יימח שמו, ירה לעברנו 39 טילי סקאד ואני זוכר את גל אלימות הסכינים שהחל בסוכות רק לפני כמה שנים. כן, החיים בישראל אינם פשוטים והם מסוכנים הרבה יותר מאשר לחיות בקיו גרדנס הילס, בוקה רטון או אנגלווד. אז מה אני עושה כאן בארץ? מדוע לקחתי את אשתי ו -6 ילדי מחיים נוחים ושקטים ב"פייב טאונז" כדי לעבור למקום בו נורו 1,500 רקטות לעבר משפחתי רק ביומיים האחרונים?

הרשו לי להיות ברור וישיר לחלוטין עם תשובתי. לא עליתי לישראל למען בטיחות או נוחות. עברתי לכאן כדי לחולל שינוי. עברתי לישראל כדי ליישב את הארץ, לבנות בתים, לשתול עצים ולהילחם באויבינו. ממתי החיים היהודיים קשורים לנוחיות? כאשר עם ישראל עזב את מצרים ונכנס לארץ ישראל, אבותינו החלו בתקופה מאוד אגרסיבית של 14 שנים של חלוקת הארץ והמאבק באומות שחיו בה. ה' היה יכול בקלות להשאיר אם עם ישראל בגושן ולתת להם את התורה בחלק היפה הזה של העולם. עם ישראל היה לומד תורה כל היום ולא היה צריך לדאוג לאזעקות, מקלטים ומחבלים. עם זאת, ה' לא רצה בכך! צווה עלינו לעזוב את הנוחיות, לחצות את המדבר ולהילחם במלחמות כדי לגרש את האנשים שמזהמים את ארצנו הקדושה.

אז כן, הדברים קשים כאן בימים אלה אך בעזרת ה' אנו נתמודד עם האתגר ונקדש את שמו הגדול והקדוש! אגב - ב -20 הדקות האחרונות, כשהקלדתי את המאמר הזה - "צבע אדום" פעלה 5 פעמים והייתי צריך להיכנס למקלט בכל פעם. מעל 100 טילים פשוט נורו לעבר תל אביב, הרצליה (איפה שאני גר), פתח-תקווה ורמת השרון ובעוד אני לא מרוצה מכך, אני יודע שנעבור את התקופות הקשות והמנסות הללו.

חברים יקרים; כל מילה שאני כותב היא מהלב וכנה לגמרי. אני קורא לכם לא להתייאש או להיות מדוכאים ממה שאתם רואים או קוראים בחדשות. אנחנו לא יכולים לתת לחמאס את הניצחון הזה! עלינו לעודד את ממשלת ישראל להגיב בכוח אדיר ולמחוק את חמאס מהמפה. עלינו לתת למשטרת ישראל "צ'ק פתוח" כדי לסיים את ההתפרעויות בערים שלנו ולגרום לכל ערבי לדעת שלא יעז להרים אצבע על יהודי שוב.

שאבינו שבשמיים ידריך את חיילי צה"ל הקדושים והמשטרה לחסל את האויב אחת ולתמיד. יהי רצון שיגן על כל יהודי בארץ ישראל - וכן, גם ברחבי העולם! - ושיעלה כל אחד מחברי העם הנבחר לחזור הביתה להצטרף אלינו לקרב זה ללא פחד או היסוס כלל!

עם ישראל חי!

bottom of page